nytt försök igen..

Hej goingar! gissa vad? Louise ska börja blogga igen, haha suger fan maxat men ändå det får gå! hoppas att det går bättre nu (a) iaf kanske ska berätta om mig dag eller nå? aaa men börja med att jag försov mig så det var bara att klä på sig, borsta tänderna och springa till bussen, men kom försent ändå hehe men ja sen hade vi bara vanliga lektioner ni vet inget intreasst fast vi skulle redovisa idag och jag glömde min skoldata hemma så jag fick säga det jag kunde i huvvet men det gick bra ändå king som jag är haha.. ao och sen så va det ba blablabla typ så jag och nea drog hem till mig efter skolan och försökte laga mat i över en timme haha jag är verkligen sämst på att laga mat ibland men det funka till slut! vi gjorde pannkakor haha hallå hur svårt ska de va? men jaaaaaaa 2 blonda brudar är va vi är! meennnn att jag säger typ men hela tiden? aa iaf har badat nyss, jätte skönt! njytare som jag e (a) men funderar på att gå till landvettersjön, helt själv ba tjena nej men älskar verkligen att vara där? får väl ta och ringa nån snorunge och sitta där nere och snacka så slipper jag vara här hemma hela tiden haha :P men vet inte om jag orkar så får se.. men hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0