everyday i'm shuffelin!

hej geek's!
Sen jag kom hem från skolan har allt vart skit! bråkat med morsan, utvecklingssamtal och vidrigt ont i huvuvet! kan det bli bättre? åh men iaf så jävla dum som jag e fick jag en hög mobilräkning den här månaden med! fast dock inte lika hög som förra månaden när den låg på 3000 för nu låg den på 1500, kul! en inte så glad morsa fick jag på köpet.. så kommer inte få pengar på ett tag nu efter som jag fortfarande är skyldig henne pengar för förra månadens mobil räkning, ASSÅ ÅH BLI SÅ SUR TYP EN HEL SOMMAR UTAN PENGAR?!?! OMG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR JÄVLA FITTA!!!!! jag får ju fan ta och sälja mig eller nåt för att få pengar? asså fan :( aja orkar inte blogga, ha de!

jag älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0