idioter som du finns inte för mig..

godmorgon babe's!
Har precis duschat & borstat tänderna och lite sånt.. ska strax lägga på ett lagger mascara om ni ville veta, intresset flödar typ! haha iaf, ska ta 9 bussen till partillecentrum sen vidare till sävedalen eftersom jag ska till ungdomsmottagningen igen :) sen ska jag till skulääään som jag kommer vara lite mer än en timme i idag? haha onödigt men eftersom jag och några andra ska till kåsjön sen så måste jag till skolan :) aaaaaaaaaaaaassså jätte intressant inlägg menar jag! aaaop och vill ni veta en annan sak?!?! :o på fredag ska jag pierca tungan! trivsamt!
nej men mega gött ska det bli :D:D haha hejdå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0