look into my eyes, would i lie to you baby?

tja tiiiiiiiep, nej men hej :D fick sluta en timme tidigare idag bara för våran skola är lite sär också.. nej men vattenspridarna som sitter i taken gick i gång ba tjeeeena? så det blev änna lite översvämning i skolan haha så vi fick gå hem :D och då åkte jag och några andra ner till allum och fixa lite där, sen åkte jag och per eller ja pernilla till sävedalen för att jag skulle till ungdomsmottagningen men när vi kom dit så vart det stängt pga av någon utbildning så de va bara att åka hem igen -.- :( haha segtttttttt
just nu ser jag ut såhär, bara så ni vet! nej men mina ögon är så drogade nu så dom fick inte vara med, sorry babes! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0