mmmmmmmmmmmmmmmmmmm

allt känns så tungt mina tankar snurrar runt, när du lämnade mig & det pusslet var tunt
Jag tänker på oss hela tiden, varje dag mina känslor som spricker för du finns inte kvar
du gav mig en ros och du gav mig ett liv du gav mig all den kärlek för att ta ett nästa kliv
tårar blir till blod och jag gråter mig till söms, varje gång som jag drömmer är det du i min dröm
när vi var lyckligast tillsammans och jag grät glädje tårar för du var ju så snäll, men kärleken den
sårar. Minns du första gången då vi kramanda varann, allt blev en lättnad och jag sket i dom andra,
en dröm som blev sann kan man inte välja bort, det var vi, det var vi men kärleken blev kort.
Det var du, det var du, det var bara du som fanns där. Du lämnade mig och jag fick ingen chans nej.

kommer du någonsin förstå som jag har kämpat i gråt? jag föll ner på knä när vi skilldes åt, du tog mitt hjärta och du kramade ömt. alla våra kyssar har du glömt..?

När du lämnade mig var det inte bara du, utan allting försvann, allting gick itu.
jag har stängt mig inne, för du var ju mitt allt.
Jag får söka mig till tröst men inget hjälper alls, du var lågan i mitt liv men lågan har nu släckts.
Alla stunder med oss, allting var perfekt. Alla kyssar har du glömt, när jag kysste dig så ömt.
och jag lovade mig själv att aldrig såras mer, och jag lovade mig själv att tårarna skulle le.
men kärleken är blind, ja vad ska jag göra nu, när du fann en väg ut och det sårar mig som mest,
när jag tänker på allt och det känns som ett test,
om kärleks ångest och du ville såra mig så har du lyckats bäst, men jag kommer alltid älska dig,
tänker inte kämpa längre jag vill inte finnas kvar,
gud öppna grindarna jag vill inte finnas kvar!

kommer du någonsin förstå som jag har kämpat i gråt? jag föll ner på knä när vi skilldes åt, du tog mitt hjärta och du kramade ömt. alla våra kyssar har du glömt..?

En tår faller ner för varje steg, nu går jag min väg efter allt detta svek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0